Com incrementar les vendes amb El Venedor Hipnòtic de David Baró.

com incrementar les vendes amb El Venedor Hipnòtic de David BaróTreballes com a agent comercial i vols saber com incrementar les vendes? Et dediques a el món de l'màrqueting i vols tenir més èxit amb les teves campanyes? O simplement vols saber com incrementar les vendes fent que els altres facin el que tu vulguis quan tu vulguis? Si has contestat de manera afirmativa a alguna d'aquestes preguntes, enhorabona: tens a les mans el llibre que va a ensenyar les tècniques d'un excel·lent mentalista per aconseguir el que et proposis. El llibre que ensenya el mètode de El Venedor Hipnòtic.

Aquest és el punt de partida del meu llibre El Venedor Hipnòtic publicat per encoratja (grup Planeta) que neix com a introducció a l'mètode que estic implantat a nivell nacional i internacional. Les tècniques de mentalisme que un comercial pot aplicar al seu dia a dia per saber com incrementar les vendes.

Com incrementar les vendes: Naixement del Venedor Hipnòtic

Com va néixer el venedor hipnòtic? Per explicar-detalladament he remetre'ma el passat. Si bé és cert que provinc d'una família d'artistes i que vaig començar professionalment a trepitjar escenaris com a nen prodigi de la ventrilòquia als nou anys, resulta que amb disset anys, van morir els meus pares i em vaig quedar orfe, juntament amb el meu germà dos anys més gran, continuem el grup artístic fundat pel nostre pare durant uns anys però en cert moment, i veient que les actuacions es concentraven en el cap de setmana, vam començar a buscar treballs complementaris. De seguida em va cridar l'atenció el món de les vendes i vaig estar deu anys treballant de comercial.

Aquests deu anys van de l' 1997 a l' 2007, en aquesta època hi havia molta feina en el sector vendes, si un venedor estava parat era perquè volia. Jo anava d'empresa en empresa provant sectors, buscant el meu producte, sense saber en aquest moment que el meu producte el portava a sobre, ja que finalment el que m'ha canviat la vida ha estat venderme a mi mateix.

Però tornem a aquests deu anys. Vaig treballar venent assegurances, alimentació, cafeteres, espais de publicitat en revistes, telefonia, mobles, llibres, sistemes de tractament d'aigua, encara que el sector que més vaig treballar i que casualment va ser el meu primer treball i l'últim amb, repeteixo, deu anys mitjançant, va ser el sector immobiliari. Vaig viure la bombolla immobiliària, la vaig veure inflar-se i la vaig veure explotar.

Per tant tinc deu anys d'experiència comercial venent a porta freda, amb visites concertades, cara a cara o per telèfon. Quan vaig deixar el sector immobiliari vaig decidir dedicar-me per complet a les actuacions com a mag. Paral·lelament vaig obrir la meva pròpia botiga de màgia, el que em va tornar a les vendes, aquesta vegada com a venedor de botiga. Va ser molt enriquidor perquè a més ara estava a l'altra banda. Entraven tota classe de comercials voleu vendre els seus serveis i els vaig començar a estudiar. Em fixava en com parlaven, com es comportaven i els posava objeccions que, temps enrere m'havien posat a mi, per veure com les rebatien.

Després de dos anys amb la botiga la vaig tancar i em vaig especialitzar en el mentalisme. Quan portava uns quatre anys especialitzat en el mentalisme, havent estudiat molt sobre la ment i ja en possessió de el premi nacional de mentalisme, em trobava actuant a la fira internacional Alimentaria 2014 de Barcelona.

com incrementar les vendes el venedor hipnòtic david baro AljomarEstava contractat per l'empresa de pernils Aljomar per fer efectes de metal·lisme als clients del seu estand. Un dels quatre dies que dura la fira em trobava realitzant un exercici de telepatia amb un empresari de la indústria pernilera, i aquest senyor a l'acabar el meu número em va dir molt sorprès: "El teu serioses un venedor genial si saps com incrementar les vendes influint als clients! Vine a vendre pernils amb mi!". Allò va ser més que un comentari graciós d'un espectador sorprès, va significar un clic en la meva ment inquieta. Em va fer tornar al meu passat i preguntar-me: Què tal venedor seria jo ara amb els coneixements que he adquirit com mentalista? Podria influir en les persones i aconseguir l'objectiu final que és saber com incrementar les vendes?

Des de llavors bona part de la meva activitat professional és la formació de venedors amb tècniques de mentalisme per ajudar com incrementar les vendes amb els seus clients. Sóc professor habitual de diferents institucions com les cambres de comerç o les confederacions patronals d'empreses. També em contracten directament les empreses per donar cursos als seus equips comercials, realitzar assessorament comercial, acompanyant el venedor en les seves visites, serveis de consultoria per a empreses, etc.

Descripció del Venedor Hipnòtic

El llibre El Venedor Hipnòtic l'he dividit en vuit capítols:

En el primer capítol És això ètic? La diferència entre manipular i persuadir, em veig en l'obligació ètica d'explicar la responsabilitat que exigeix ​​el coneixement de les tècniques d'aquest llibre, demanant-te que facis bon ús d'elles.

En el segon capítol Hipnotitzant amb els ulls oberts, ens submergirem en la hipnosi conversacional, una potent eina que podríem definir com: l'ús de l'llenguatge, verbal i no verbal, per influir en la ment de les persones. En aquest cas especialment aplicada a les vendes.

En el tercer capítol Anem a connectar amb els nostres clients, veurem temes com la comunicació inconscient i la comunicació empàtica, i com ens van a ajudar en el cara a cara amb el client.

El quart capítol ¿Programació neuro ... què?, Serà una introducció a la PNL la qual segueix sent bastant desconeguda. Veurem la seva relació amb la comunicació inconscient.

En el cinquè capítol Persuadir els altres, estudiarem com ser més persuasius. Tot venedor que vol vendre més hauria de practicar l'art de la persuasió.

En el sisè capítol Sé que estàs mentint, veurem com detectar mentides. A tot venedor li agradaria saber si el seu client és sincer, si està realment interessat o detectar la veritable objecció. Ja t'avanço que no és tan fàcil com mostren les sèries de televisió "Menteix-me" la “El Mentalista” però sí que podem millorar en l'art de "llegir" a l'proïsme i veurem els últims avanços sobre el tema.

En el setè capítol Un cafè amb Mónica Mendoza, la psicòloga de les vendes, públic una conversa sobre la psicologia de l'venedor que vaig tenir amb Mónica Mendoza.

I en l'últim capítol Com aplicar l'après, et proposaré un pla d'entrenament per posar en pràctica el que s'ha exposat en el llibre, ja que aquí radica un dels grans secrets de l'excel·lència, la pràctica. Malcolm Gladwell ho va exposar amb gran mestria quan va dir: La pràctica no és el que un fa quan és bo, és el que un fa per tornar-bo.

Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats *